En hyllning till Kypegården

God förmiddag på er mina unika läsare

Igår var som sagt träning. Jag och min kära sambo Jenny var riktigt laddade att bränna fett igår. Vi blev tipsade om en löpslinga i ett närliggande område. Kan ej jätte mycket om stadsdelen Norrmalm. För ni som inte följer mitt liv till punkt och pricka så vill jag bara berätta att jag har flyttat till Sveriges nästa huvudstad Borås. Löpslingan hette kypegården och de var inte bara en utan jättemånga olika slingor som var olika långa. Efter lite telefonsamtal och vägledning av lokalbefolkningen så hittade vi tiilslut till Kypegården. Silket Place alltså!!. Runt en sjö sprang vi som var ungefär 1 km lång. Efter lite uppvärmningsvarv så ville jag testa mig hur fort de gick runt sjön. 6.18!!!. En bedrövlig tid. Var riktigt deppig över tiden. Jag bestämde mig för att innan juni månad så skall jag springa under 4.30. Så kom ihåg detta inlägg nu. Idag är det payday och de betyder ett köp av en våg. Det betyder att imorgon så kommer det att lanseras delmål här på bloggen. Kommer även inhandla ett träningskort på Svenssons hälsocenter i city. Vissa säger att de är det schtekigaste gymmet här i Borås. Låter lovande.

Peace out


Kommentarer
Postat av: Anna

Låter ju jättebra Hannes! Hängde jenny på i ditt tempo?

2009-03-25 @ 10:16:38
URL: http://kvinnan.blogspot.com
Postat av: Hannes

Haha jajemen. Riktigt imponerad av henne!!! Vågar du utmana hos på kypegården i framtiden???

2009-03-25 @ 16:44:02
URL: http://drallepapastraningsblogg.blogg.se/
Postat av: lillami ( alltså din mor)

ffs...vill ju int ege dig komplex...men jag sprang 2 km med Dobby imorse...och sen slingan när jag kom hem..och det gör jag varje dag...OCH DU HAR GJORT 1KM PÅ ETT HALVÅR!!!!....my god!!! är du min son????

Du måste ha blivit bortbytt på BB!...men älskar dig ändå.....ju fetare du är ju mer blir det liksom att älska.....

2009-03-25 @ 19:35:27
Postat av: marina

heheh, underbart Hannes! Se till att göra detta nu! ska bli kul och se hur du klarar detta! jag är med igång men springa är lite överskattat! kan bli kul och se vem som når sitt mål först :D

2009-03-26 @ 09:48:08
URL: http://marinahelgesson.blogg.se/
Postat av: marina

måste bara till lägga att de är underbart att du har chips som intressen på en tränings och viktminsknings blogg ;)

2009-03-26 @ 09:49:38
URL: http://marinahelgesson.blogg.se/
Postat av: Pihel

Du har hittat "Sveriges hjärta", eller som det heter i folkmun "Nordens safir". Man hittar mycket här i stan som du inte finner i Göteborg (förort till Bollebygd). tack för en mycket fin blogg!

2009-03-26 @ 10:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0