Förberedelser

Jag har suttit och funderat lite på vad de är för saker som krävs för att min enorma satsning skall uppnås. Något som vore bra är ju en våg. På de sättet ser jag utvecklingen Ett par riktigt goa utomhusskor är också en förusättning. Köpte faktiskt ett par skor på löplabbet för 1600 kr förra året. Problemet är att dom var för stora. Ville inte vara en problematisk kund så jag lät de vara. Idag andvänds dom av min svärfar Kalle. Ganska schtekigt ändå. Sen behöver jag något eller någon att motiveras av och där har vi ju er mina kära läsare. Kom gärna med tips och komplimanger. Det uppskattar jag. Varför jag starta denna blogg är just pga av motivering. Jag har ju faktiskt gått ut till hela sveriges befolkning om mina viktproblem så ser ni mig på stan när jag drar i mig en burgare eller en pizza så kommentera de här. Behöver skäll. Nu skall jag faktiskt ut och springa. Är riktigt laddad. Sen som återhämtning blir de pasta!!. Här är lite nyheter som kommer lanseras på bloggen

. Bilder på mig där ni kan se utvecklingen med egna ögon( Haha)
. Träningsprogram
. Mat kalender ( Kom gärna med tips på nyttiga och energirika maträtter)
.......................................................................

// Hannes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0