Glädjande Nyheter!!!

Här kommer det efterlängtade inlägget angående gårdagen


Igår skrev jag på bloggen att de var träning med IBK Sjuhärad. Så blev inte fallet eftersom träningen blev inställd. Däremot betyder de inte att jag inte tränade utan på eget initiativ tog jag mig till underbara Kypegården. Denna gång sprang ensam och måste erkänna att de var lite läskigt. De var dock positivt eftersom jag sprang fortare då. Något roligt att påpeka är att Borås djurpark ligger hyfsat nära och jag fantiserade om tigrar som låg och lura bakom träden. Körde lite intervaller och denna gång så sänkte jag tiden till 6.09. Jättenöjd så tack alla fantasi tigrar. Nu är de snart helg och den är efterlängtad. Eftersom jag får bredbandet till lägenheten först på onsdag så blir de inga nya inlägg i helgen. Vet om att de kommer kännas tungt för er läsare ochl att en ensamhet kommer smyga sig på. Tipset från min sida är att läsa några delar varje dag. Fast eftersom jag skriver detta i slutet på inlägget så har ju ni redan läst allt. Haha knasigt men här kommer iallafall gårdagens vikt på tavlan



Varje gång jag går ner i vikt blir det en glad gubbe:)

Kommentarer
Postat av: Anna

Grymt Hannes!

Fixa ett antivirusgrejs också, så slipper jenny va orolig.

2009-03-27 @ 15:09:12
URL: http://kvinnan.blogspot.com
Postat av: Christensen

du e mäktig hahah, kommer följa din blogg hannes!

2009-03-27 @ 16:09:58
URL: http://cotten7.blogspot.com
Postat av: marina

underbart :D gött nu vet du att de ger resultat! fortsätt såå!!

2009-03-30 @ 15:04:28
URL: http://marinahelgesson.blogg.se/
Postat av: Ribb von linne

Tror på dig Hannes!

2009-03-31 @ 11:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0