Skrattretande

Som jag lovade igår till alla mina läsare så har jag nu köpt en våg. Dessutom inskaffa jag ett träningskort på svenssons hälsocenter. Killen i receptionen  undrade varför jag enbart behövde ett kort på tre månader. Då berättade jag för honom att jag skall skriva på för innebandyns stora stolthet här i Borås. Nämligen IBK SJUHÄRAD!!. Då gav han mig en extra månad. Kortet gäller därför från april månad till Juli. Stort tack. Vågen köptes på clas ohlson. Därefter bar de av till ICA kvantum. De var ju som sagt payday så jag unna mig lite räkor. Observera att dosen aioli blev något mindre på mackan men de är bara att acceptera. Efter trippen på ICA så hände de något ironiskt. Vi orkade tyvärr inte eller rättare sagt jag orkade inte gå hem med alla kassar så jag beställde en taxi. Lite dubbelmoral men så är läget!!.

Idag är det träning med IBK Sjuhärad i almåshallen och de skall bli otroligt kul. Min andra träningen för klubben blir de. Förra veckan kändes de som att springa in i en vägg. Kroppen sa bara ifrån. När jag sprang kändes de som att springa i en sandgrop. Riktigt illa. Nog om detta. Jag vägde mig igår och kommer väga mig varje kväll. Kommer alltid att komma en bild på en tavla där jag uppdaterar vikten. Har strukit över en bild som skall föreställa en bigmac.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Väg dig på morgonen ist. exakt samma tid varge dag innan du ätit lr druckit nått..! ;)

2009-03-26 @ 10:58:19
Postat av: Pihel

Regeln att förbjuda hambeugare på jobbet finns ännu inte eller?

2009-03-26 @ 15:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0